HomeNewsTarget tester ny Starbucks-funktion i deres forretninger

Target tester ny Starbucks-funktion i deres forretninger

Hassan Maishera

Target er sat til at udrulle en ny tjeneste, der vil give sine brugere mulighed for at nyde Starbucks-kaffe, mens de shopper.

Shoppere i nogle Target-butikker vil nu have mulighed for at hente en Starbucks-kaffe og returnere uden at forlade bilen. Funktionen er indstillet til at blive lanceret senere i år.

Detailgiganten annoncerede denne seneste udvikling tidligere i dag og sagde, at den vil begynde at tilføje disse tjenester til Drive Up. Drive Up er Targets afhentningsmulighed ved siden af og vil være tilgængelig i udvalgte butikker senere i år.

Target afviste dog at identificere butiksplaceringer eller give en tidsplan for tilgængeligheden af tjenesten.

I øjeblikket har Target en Starbucks-café i de fleste af sine store butikker. En talskvinde for virksomheden udtalte, at Target ville begynde at teste denne funktion med medarbejderne, før den udrulles til kunderne.

Hun tilføjede, at Target har til hensigt at skalere funktionerne på tværs af USA. Curbside pickup har været ansvarlig for Targets massive vækst under Coronvirus-pandemien.

Ifølge Target anmodede kunder om Starbucks afhentning og returnering. Lanceringen af tjenesten vil se, at kunder ikke længere behøver at bruge et afhentningsvindue for at få en drink eller returnere.

Tjenesten hjalp virksomheden, da forbrugerne ledte efter hurtige og sikre måder at købe varer på. Derudover kan shoppere også afhente deres onlinekøb i Target-butikker eller få dem leveret til deres hjem ved hjælp af den Target-ejede hjemleveringstjeneste Shipt.

De samme dag oplevede onlinetjenester leveret af Target en massiv stigning på næsten 60 % i tredje kvartal af 2021. Dette er et supplement til den 200 % vækst, som det registrerede det foregående år.

Target er indstillet til at rapportere sin indtjening for fjerde kvartal 2021 tirsdag den 1. marts, og analytikere forventer, at det vil registrere gunstige tal.

I de seneste måneder har detailgiganten tilføjet flere funktioner og merchandise til sin Curbside pickup, herunder hundredvis af alkoholholdige drikkevarer, frosne dagligvarer og mere.